ΠΛΩΜΑΡΙ - ΛΕΣΒΟΣ - ΕΛΛΑΔΑ

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2008

Μπλέκουν και τον Γ. Αγγέλου...

Από το: http://press-gr.blogspot.com/.
Για επικοινωνία του μοναχού Αρσένιου μαζί του έκανε λόγο μάρτυρας στην Εξεταστκή Επιτροπή...
.
Για επικοινωνία Αρσένιου με τον διευθυντή του πρωθυπουργικού γραφείου Γιάννη Αγγέλου έκανε λόγο στην κατάθεσή του στην Εξεταστική Επιτροπής της Βουλής ο αναπληρωτής διεθυντής της νομικής υπηρεσίας της Κτηματικής Εταιρείας του Δημοσίου (ΚΕΔ), Σωτήρης Γκασούκας, επιβεβαιώνοντας παράλληλα τις συχνές επισκέψεις του μοναχού στη ΚΕΔ.
«Ήλθε στο γραφείο μου ο π. Αρσένιος και αφού κάναμε μια συζήτηση για τις δυσκολίες, για τα εμπόδια που κατά τη γνώμη του προέβαλε ο κ. Ζερβουδάκης (σ.σ. νομικός σύμβουλος της ΚΕΔ Σταύρος Ζερβουδάκης) ζητώντας πολλά πιστοποιητικά, μου είπε: "Τι να κάνω με τον Σταύρο;". Εγώ του απάντησα: "Τι να κάνω κι εγώ με τον Σταύρο; Μπορώ να του επιβάλλω τι πιστοποιητικά θα ζητήσει;". Έβγαλε το τηλέφωνό του, πήγε λίγο πιο πίσω, προς την πόρτα του γραφείου μου και, αφού μίλησε, είπε: "Έλα, Γιάννη". Τον ρώτησα ποιος είναι αυτός ο Γιάννης και μου είπε, έτσι, με μια αυτοπεποίθηση, "είναι ο Γιάννης ο Αγγέλου». Και του λέω εγώ «στο γραφείο του Πρωθυπουργού;". Λέει "ναι"».
«Σκέπτομαι τώρα εκ των υστέρων: Το είπε γιατί πραγματικά μίλησε, ή το είπε γιατί ήθελε να δείξει σε μένα ότι "ξέρεις κάτι; Εγώ έχω εξουσία"», διευκρίνισε ο μάρτυς απαντώντας σε ερώτηση του Νίκου Δένδια (ΝΔ) και συμπλήρωσε: «Αυτό δεν μπορώ να το ξέρω...». «Μπορεί να μην ήταν ο Αγγέλου, να ήταν ο Άγγελος του Κυρίου. Μπορεί να επικοινωνούσε με τον Άγγελο του Κυρίου», πρόσθεσε χαρακτηριστικά.
Όσον για τη συχνότητα των επισκέψεων Αρσένιου στην ΚΕΔ, ο κ. Γκασούκας είπε: «Τις εποχές που συντάσσονταν τα συμβόλαια, ο Αρσένιος μπορεί να ήταν και πέντε και δέκα ημέρες συνέχεια στη Νομική Υπηρεσία. Άλλοτε μπορεί να ερχόταν κάθε 10, ή 20 ημέρες. Πάντως η παρουσία του γενικά, ξεπερνάει τα όρια του ενδιαφέροντος για κάποια υπόθεση που έχουν συνήθως οι πολίτες όταν έρχονται για να διεκπεραιώσουν τις υποθέσεις τους».
Ο κ. Γκασούκας, υποστήριξε εξάλλου, πως «τα δικαιολογητικά που απαιτούνται και το τί λείπει σε κάθε υπόθεση, είναι στην κρίση του δικηγόρου ο οποίος συντάσσει τα συμβόλαια» - επί προκειμένου, του κ. Σταύρου Ζερβουδάκη. Ο τελευταίος είχε εξομολογηθεί και στον μάρτυρα πως «δεχόταν πιέσεις από πάνω», χωρίς ποτέ να τις προσωποποιήσει.
-------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια: