Από το:http://pressmme.blogspot.com/
Το σημερινό άρθρο του Τάσου Τέλλογλου στην Καθημερινή αθωώνει οριστικά τον Χρίστο Βερελή. Επί της ουσίας, άλλωστε, ποτέ δεν τον κατηγόρησε ("κάποιος κάτι μου είπε" κλπ, κλπ).Ωστόσο χρήσιμο θα ήταν να παρατηρήσουμε μερικά πράγματα που προκύπτουν ως συμπεράσματα.
1. Τα όργανα του Ελεγκτικού Συνεδρίου (ανώτατου δικαστηρίου) δεν είναι ισοδύναμα. Με χρήση κομψών λέξεων και εκφράσεων δίνεται η εντύπωση ότι το κλιμάκιο και το τμήμα είναι ισοδύναμα, ενώ δεν είναι.
2. Σε κάθε περίπτωση ξεκαθαρίζεται ότι η προσφορά της ΕΛΒΟ-ΝΕΟΠΛΑΝ (που συνεχώς μας θυμίζει ότι πρόκειται για θυγατρική της ΜΑΝ, που και αυτό δεν ισχύει απόλυτα) υπερκάλυπτε τις τεχνικές προδιαγραφές και ήταν τουλάχιστον 20% φθηνότερη από την VAN HULL/Σφακιανάκης. Συνεπώς και η απόφαση του 6ου τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, σωστά αποφασίζει για λόγους εθνικού συμφέροντος να συνεχίσει τον διαγωνισμό. Άλλωστε και το κλιμάκιο επανάληψη του διαγωνισμού πρότεινε, όχι κατοχύρωση του στον Σφακιανάκη.
3. Σε σχέση με την Ε.Ε., αποσιωπάται ότι την τεκμηρίωση των ελληνικών θέσεων έκανε η Νέα διακυβέρνηση, που προφανώς δεν θα κάλυπτε οτιδήποτε μύριζε.
4. Ανεπίσημα, η ομάδα της καθημερινής διαδίδει ότι στη χειρότερη περίπτωση συζητάμε για καταβολή 500-600 ευρώ ανά τρόλεϊ, δηλαδή, για ένα ποσό περίπου 85000 ευρώ, χωρίς να γίνεται καμία αναφορά στην εταιρία ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΑΕ και τις σχέσεις του με τη ΝΕΟΠΛΑΝ που δικαιολογούσαν πολύ μεγαλύτερη αμοιβή.
5. Ο τίτλος του άρθρου είναι προβοκατόρικος. Δεν υπήρξε ποτέ σύμβαση ΜΑΝ-ΗΛΠΑΠ. Για ποιο λόγο να λαδώσει μια εταιρία που έχει τη φθηνότερη προσφορά με βαριά ελληνική συμμετοχή (Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων, πρώην Stayer);
Ο Βερελής είναι πολύ έξυπνος και καθαρίζει το όνομά του πολύ εύκολα. Αν η Νέα Δημοκρατία προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί το θέμα ΜΑΝ (που δεν το πολυ-προσπαθεί, παρά μόνο κάποιοι που πιστεύουν ότι με συμψηφισμό όλα πάνε καλά- ο γραφικός Μαργαρίτης Τζίμας και ο ξύλινος Κώστας Γκιουλέκας) απλώς θα χειροτερεύει τη θέση της.
Scripta Manent
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου