ΠΛΩΜΑΡΙ - ΛΕΣΒΟΣ - ΕΛΛΑΔΑ

Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

Η καφετζού και η χαρτορίχτρα κάνουν τις δικές τους προβλέψεις για την Κυριακή...

Από το:press-gr

Μια αποκαλυπτική συζήτηση -για "εφτάρια", διαφορές και συμμετοχές- στο κομμωτήριο που δεν έχει καμιά σχέση με τις εκλογές!
Από την Λιάνα Καμπούρα
Είχαν δύο εβδομάδες να συναντηθούν στο κομμωτήριο η Κλαίρη και η Λάουρα οι οποίες με το μόνο που δεν ασχολούνται είναι η πολιτική. Ούτε εφημερίδες διαβάζουν, ούτε τηλεόραση βλέπουν, ούτε δημοσκοπήσεις παρακολουθούν. Με άλλα πράγματα ασχολούνται και από άλλες πηγές αντλούν τις πληροφορίες μου...
-Κλαίρη μου, πήγα στη χαρτορίχτρα μου χθες. Και ξέρεις τι μου είπε; Ότι την Κυριακή θα έχει μεγάλη συμμετοχή το πάρτι. Δεν θα πάνε για μπάνιο ή εκδρομή αυτή τη φορά...
-Λαουράκι μου, τι σύμπτωση! Πήγα κι εγώ χθες στην καφετζού μου γιατί την Κυριακή δεν θα έχω χρόνο. Έχω να ασχοληθώ πριν έρθω στο πάρτι με τα οικολογικά μου γιατί τα πράγματα είναι δύσκολα. Όπως μου είπε κι αυτή, είδε σον καφέ ότι δίνουμε μάχη αλλά είναι δύσκολο να πιάσουμε το όριο... Για τους άλλους μικρούς, άστα. Δυάρες φέρνουν μόνο. Ξέρεις... Για τον Αλέξη, η δικιά σου τι λέει;
-Είδε στο χαρτί ότι θα την σκαπουλάρει. Γύρω στο τεσσαράκι, μπορεί να το πιάσει. Η καφετζού τι άλλο σου είπε; Για την Αλέκα, τον Γιώργο που έφυγε από την παλιά πολυκατοικία;
- Για την μεν Αλέκα προβλέπει ότι θα κινηθεί στα ίδια, ενώ για τον άλλο ο καφές "λέει" ότι θα είναι γύρω στο ταληράκι. Ισως και λίγο παραπάνω. Και καλά αυτοί, με τους "μεγάλους" τι λες να γίνει;
-Τι να σου πω... Για τον Κώστα τα χαρτιά δεν είναι καλά. Όσο και να τα έριξε, δεν βγαίνει με τίποτα "συσπείρωση". Κάτι για 75% το πολύ, έλεγε, αλλά δεν κατάλαβα τι ενοοούσε. Από τους καινούργιους -ξέρεις, τους πιτσιρικάδες που θα πάνε πρώτη φορά στο πάρτι- πολλοί λίγοι τον συμπαθούν, όπως επίσης και ελάχιστοι απ' αυτούς που είχαν θυμώσει μαζί του θα του ξαναμιλήσουν. Άρα, την έκατσε τη βάρκα...
-Δηλαδή, τον Γιώργο δεν τον φθάνει με τίποτα;
-Η δικιά μου λέει με τίποτα. Ούτε καν που τον πλησιάζει. Για να καταλάβεις είδε στον καφέ ένα τεράστιο "7" που μπορεί να ήταν και "8" ή "9". Πήγε να μου το εξηγήσει, αλλά χτύπησε το τηλέφωνο και μας διέκοψαν...
-Μην σου κάνει εντύπωση. Και η δικιά μου μου είπε ότι με ανακατεμένα τα χαρτιά -"αστάθμιστα" όπως τα έλεγε, αλλά δεν κατάλαβα τι εννοούσε- βγαίνουν κάτι ...διψήφια νούμερα που δεν τα πιστεύει. Λες να γίνουν τέτοιες πλάκες;
-Για να καταλάβεις, η καφετζού επιμένει ότι ο Γιώργος θα είναι στο 41 με 43 σίγουρα και ο Κώστας το πολύ μέχρι 36. Μπορεί και 34. Μπορεί και πιο κάτω. Εξαρτάται και από τις τελικές μετακινήσεις μέσα στην πολυκατοικία ή άντε στο οικοδομικό τετράγωνο. Είναι δυνατόν να συμβαίνουν όμως τέτοια πράγματα;
-Τι να σου πω. Πάντως η χαρτορίχτρα επιμένει ότι ο Γιώργος θα έχει σε κάθε περίπτωση τον απόλυτο έλεγχο ως διαχειριστής όταν τελειώσει το πάρτι. Το λιγότερο ή περισσότερο δεν μπορούσε να το "δει" καθαρά, αλλά έχει τώρα σημασία αυτό;
-Εχεις απόλυτο δίκιο. Στο κάτω κάτω κοινωνικό κουτσομπολιό εμείς κάνουμε για να περνάει η ώρα μας. Τι άλλα νέα;
- Τίποτε ιδιαίτερο. Εκλογές έχει την Κυριακή, αλλά εμείς δεν ασχολούμαστε με αυτά. Ετσι δεν είναι χρυσή μου;
-Ετσι... Ετσι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: