ΠΛΩΜΑΡΙ - ΛΕΣΒΟΣ - ΕΛΛΑΔΑ

Πέμπτη 20 Αυγούστου 2009

"Άλλα" κόλπα η "άλλη" Αριστερά...

Video:



Πρέπει να καταλάβουμε όλοι κάτι.
Όταν είσαι κοντά στο βάζο με το μέλι, δεν μπορείς να αντισταθείς. Θα το βάλεις το δακτυλάκι σου μέσα. Με άλλα λόγια, όταν είσαι στην εξουσία, δοκιμάζεις όλες τις "γεύσεις" της.

Ακόμη πιο λιανά: Όταν τα κόμματα της "άλλης" Αριστεράς βρέθηκαν για λίγο στην εξουσία, τα πήραν κανονικά και με το νόμο, γιατί τους ΤΥΦΛΩΣΕ η εξουσία αυτή! Επιτέλους, είχαν καταφέρει τον στόχο τους. Να γευθούν την εξουσία...

Αυτό που χρειάζεται σήμερα ο τόπος μας, είναι έναν ηγέτη, που δεν τον ενδιαφέρει πλέον η εφήμερη δόξα και δύναμη της εξουσίας μόνο για την εξουσία. Έτσι, για να το παίζει απλά Πρωθυπουργός. Χρειάζεται έναν ηγέτη που την εξουσία (που μόνο ο λαός την δίνει) την έχει ανάγκη μόνο για να αλλάξει επιτέλους αυτό τον τόπο προς το καλύτερο.

Κι ο Γιώργος Παπανδρέου είναι αυτός ο πολιτικός. Στον Βασίλη Μπόνιο προχθές, το είπε ξεκάθαρα:

"Είμαι αποφασισμένος να συγκρουστώ με τα συμφέροντα. Δεν έχω τίποτα να φοβηθώ, ούτε μ' ενδιαφέρει η εξουσία για την εξουσία. Γεννήθηκα μέσα σ' αυτή, έχω ζήσει ξεχωριστές στιγμές στη μέχρι τώρα πορεία μου και δεν μ' ενδιαφέρει η δόξα της εξουσίας. Παλεύω και θα παλέψω για να μπουν κανόνες και να υπάρξει εξυγίανση στη πολιτική ζωή του τόπου. Είμαι αποφασισμένος και δεν πρόκειται να καταθέσω τα όπλα με οποιοδήποτε κόστος..."

Είναι ο μόνος πολιτικός που, όταν κάποιος θα πηγαίνει να απλώσει χέρι στο μέλι, θα του το κόβει από την ρίζα!



--
Κρόγιας Γιώργος
http://krogias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: